Freeblocks

Nu efter jullovet har vi andraåringar fått tillbaka våra håltimmar, nu när vi är klara med ämnet TOK (Theory of Knowledge). För mig innebär det att jag bland annat har två eftermiddagar lediga under vårat sju-dagars-roterande schema: två eftermiddagar då jag slutar redan klockan 12! Det är en extrem lyx att få sluta såpass tidigt, och att vara ledig när de flesta andra är i skolan - speciellt eftersom det annars är så många människor både i rummet och i alla andra rum runtom på skolan. 
 
Min ena rumskompis Johanne har samma håltimmar som jag har, och det brukar bli så att vi går till rummet och myspluggar tillsammans eller i varsitt hörn. Idag till exempel satt vi i varsitt hörn, när jag plötligt hör bakom min rygg: "Amanda, do u want some popcorns?". Ja, tack! 
 
Och så gick det till när min eftermiddag spenderades med popcorn, en stor kopp te och mina biologiböcker <3 
 
 
Allmänt | |
Upp