Dag två

Okej så nu har vi landat in på området och börjat få en rutin på allt. Åtminstone lite. Kalendern är full med allt vi ska göra nu på introweek - lära oss hur tvättmaskinen fungerar, lämna in pass och pengar, prata med våra advisors osv. Idag till exempel hade vi en introduktion till IB och efter det fick vi gå runt och prata med alla lärare. Mycket spännande och jag tror att jag ska göra vissa justerinar i mina kursval nu!
 
Mitt rum förresten, det är i Finlandhouse och är nummer 102. Vi bor som tidigare nämn fyra tjejer här, och båda mian second years är välidgt supportande och har koll på allt åt mig. Tack för det haha! Min andra roomie Belén är blind, men det är supercoolt hur hon gör allt som vi seende gör. Det är många tankeställare varje dag när jag får upptäcka en värld från en blinds perspektiv!
 
 
Utsikten från ett av klassrummen. Hoppas att jag aldrig kommer till den punkt när jag tar allt detta för givet!
 
En liten update mellan varven. Ha det så bra!
Allmänt | |
#1 - - Anna-Maija:

<3 Oj vad jag längtar dit! Jag bodde också i Finland house första året. Njut! :)

#2 - - Mamma:

Oj,oj, lilla gumman vad mycket intryck du får nu!! Och så fantastiskt vackert det verkar, du kan sen se till att du har det bra du😀. Så himla roligt att se och läsa om dina dagar! Puss!

#3 - - Anonym:

Oj vad spännande att läsa om hur det går! Och vad fint väder ni har, regnar ju alls, som de varnade för :)

Upp