Min hörna

Eftersom vi bara är fyra har alla fått riktigt bra platser i rummet. Min hörna är direkt till vänster när man kommer in i rummet. Jag har en stor garderob, ett stort skrivbord och min säng mysigt ovanför skrivbordet. Innan jag åkte sydde jag ett skynke till sängen i det här härliga, citronmönstrade tyget och det lyser verkligen upp hela min hörna och gör mig alltid på bättre humör! Jag försöker hålla redigt, men saker tenderar att bara hamna någonstans i förbifarten. Ännu ska hörnan få mer personlig prägel med vimpla och mer fotografier, men tills jag har kommit så långt så är jag ändå nöjd med mitt lilla hörn!
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Mamma:

Vad konstigt att se din tekopp stå där. I Norge, liksom 😛

#2 - - Pappa :

Vad mysigt det ser ut. Men jag ser att jag måste skicka en bild på mej som du kan sätta upp på väggen 😜

Upp